dimecres, 23 de febrer del 2011

On és Mubàrak?

Al post d'aquest matí m'he precipitat o, directament, equivocat amb el tema Mubàrak. Quan va dimitir es va dir que l'expresident era a Xarm al xeic, Egipte. Després es va dir que se n'havia anat als Emirats Àrabs Units. Amb aquesta idea em vaig quedar, només que el vaig desviar pel meu compte a Aràbia Saudita.

Bé, el cas és el 15 de febrer Hosni Mubàrak sembla que seguia a Xarm al xeic, a la seva residència d'aquesta ciutat turística del sud del Sinaí. Després ja no se n'ha parlat gaire. Mubàrak podria seguir, doncs a Egipte, i sembla que bastant malament de salut. Potser complirà la seva promesa de morir en sòl egipci. Això serà si mentrestant el Sinaí no deixa de ser egipci. No seria la primera vegada i no se sap mai: últimament està molt transitat el canal de Suez...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada