diumenge, 1 d’abril del 2012

Deu anys de tantes coses

Aquest abril comença a fer deu anys de moltes coses. De coses significatives que vaig fer o em van passar a partir de l'abril del 2002: doctorar-me, anar-m'en a Mont-real, tornar, anar-me'n a Mèxic, casar-m'hi, tornar, emigrar a Mèxic, ser professor universitari allà, tenir a Mèxic un entorn professional i d'amistats irrepetible, publicar més de sis-cents escrits al blog de Cartes de Mèxic, tenir una filla, tornar tots tres, aterrar en un país semiarruïnat, sobreviure-hi de moment, ascendir de categoria professional a la meva universitat, fer tres mudances en dos anys, obrir un compte al Twitter, viure tres anys sense cotxe, veure créixer i fer créixer la filla. Fer panades mallorquines avui.

No és bonic?

6 comentaris:

  1. Gràcies i felicitats Lola, que ahir va ser el teu sant :-)

    ResponElimina
  2. Per molts 10anys de tantes coses! I les panades ... què tal?

    ResponElimina
  3. Gràcies, maca! Les panades molt bones, malgré moi, que em vaig oblidar de posar-hi uns pessics de sobrassada. Dimecres hi insistiré, i també faré rubiols.

    ResponElimina